جودو قهرمانی بانوان هرمزگان

نفرات برتر پنج رده سنی دختران معرفی شدند


نویسنده: بتول جهانگیری

مسابقات جودو قهرمانی دختران  استان هرمزگان  در پنج رده سنی و با شرکت ۵۰ جودوکار به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

   

به گزارش صبح ساحل، در پایان این مسابقات و در رده جوانه ها حلما سالاری و آنیسا ملائی از بندرعباس اول شدند، یسنا روحی و ریحانه فتاحی از بندرعباس به مقام دومی رسیدند و ملیکا خسروی مهر و زهرا ناصری از قشم نیز عنوان سومی را کسب کردند.

در رده خردسالان  هانا خادمی و پرینا خاک اول شدند.

سوگل ملکی و الیا جلیلیان عنوان دومی را به دست آوردند و  فاطمه الماسی و هستی ورمزیار به مقام سومی بسنده کردند.

 در تیم دوم خردسالان ملائک خسروی مهر و ثمر قلمی از قشم اول و غزل علی محمدی و سارینا فرهادی از بندر عباس به ترتیب اول و دوم شدند.در تیم اول رده نونهالان زهرا کشاورزی ، پردیس معصوم بابایی،  یلدا واحدی ، آیسل علیپور ، زهره ناصری به همراه هستی صدر به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.در تیم دوم نونهالان  باران محدث و ریحانه رحیمی اول شدند.  محسنه حیدری و مرجان نوروزی عنوان دومی را کسب کردند و عارفه فرج الهی و نازنین خندستان به مقام سومی رسیدند.در رده نوجوانان مقام اول به عارفه خودستان و فاطمه شوری رسید‌.  فاطمه محبی و آیه دمی دوم شدند و عنوان سومی نیز به ملیکا میرالهی و مهلا میر الهی تعلق گرفت. در رده جوانان سیده یاسمن سید ابوطالبی و یاسمن درویشی اول شدند. مائده فخاری و زینب سالاری به مقام دومی رسیدند. داوری این دوره از مسابقات بر عهده آذر حمزه ای، محدثه دهقانی و گلشن کارگر بود.

    

اعزام تیم جودو نونهالان به مسابقات قهرمانی کشور

سرپرست هیات جودو استان هرمزگان از اعزام تیم جودو نونهالان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد. مصطفی کشور سرپرست هئیت جودو هرمزگان  اظهار داشت: این دوره از رقابت های کشوری به منظور شناسایی استعدادهای برتر به میزبانی تهران و در سالن شهید افراسیایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: علی یحیی زاده برنطین،امیر محمد زنگنه، بنیامین رنجبری،ابوالفضل صالحی، محمد علی یاری،مهدی درویشی نخل ابراهیمی، سجاد شعبانی و آرش کاوش با مربیگری سید حسین میرعلیپور در بخش پسران و یکتا محمدی،آیسل علیپور،یلدا محمدی،نازنین زهرا خادمی ماشاری،پردیس معصوم بابایی،زهرا کشاورزی،دیانا اقدامی،نازنین زهرا خندستان،عاطفه فرخ اللهی با مربیگری کلثوم سیدی پور نمایندگان هرمزگان در این رقابت ها خواهند بود.در بخش بانوان بهناز سرودی گلستانی و در بخش آقایان مصطفی کشاورز به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کنند. 

  

  جودو هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها